fredag 10 maj 2013

Inget blir bättre

Jaha då var det dags igen. Fick inte prata med min dotter idag som det interimistiska beslutet är sagt. Jag har messat och frågat varför utan något svar. Lag vet precis vad som hände/händer. Han vill få bort mig från min dotters liv. Jag är inte viktig. Han har ju en ny relation och hon har barn så då passar jag inte in.
Det skrämmer mig hur jag hör min dotter prata. Hon säger saker som dom har sagt till henne, jag hör att det är en vuxens ord.
Min dotter säger att hon saknar mig. Vill komma hem säger hon. Gör så ont i hjärtat när jag inte kan göra mer.
Blir så j...a förbannat sårad när min dotter kommer i kläm. Bara en sjuk person gör så mot sitt barn.
Saker hon fått från sin bror får hon inte ha hemma hos dom. Kort jag skickar lämnar hon tillbaka. Då är hon 4 år. Hur kan man göra så mot ett barn. Varför kan hon inte få ha saker som påminner henne om sin mamma och bröder hemma???
Kanske ska jag jävlas lite och ge henne ett kort på alla oss att ha på sitt rum. Ja det ska jag fixa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar