måndag 30 september 2013

Ångest

Vill bara skriva av mig. Skulle helst vilja spy ur mig allt på en gång. 
I veckan kommer domstols beslutet, fy faan vad jobbigt. Vill bara få ett slut nu. Vill få något på papper och förhoppningsvis så kan han inte undanhålla mitt barn från mig. Hoppas det blir lättare nu. 

Skulle ha fått prata med mitt barn i fredags. Inget samtal. Inget svar fick jag heller på sms. Inget samtal på hela helgen. Inget svar på sms. Vad fan ska jag göra. Jag får vänta tills domen kommer antar jag. 

Känner mig inte hel utan alla mina barn. Varför är myndigheterna så här!!! Jag fattar inte!!!! Kan inte ens komma med en ursäkt för de personer som inte lyssnat på mig. Att dom har en dålig dag därför tar dom så tokiga beslut. Dom får ALDRIG ha en dålig dag, så är det bara. Men vad är felet då med myndigheterna??? Varför tar dom så sjukt galna beslut??? Varför!!!!
Fattar noll! 
Ahhh blir tokig på alla tankar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar