torsdag 17 oktober 2013

Längtar

Idag om några timmar åker jag och hämtar min dotter. Jag är så fylld av längtan. Vi pratade igår och hon var glad och hon visste precis vad som skulle hända imorgon. Hon säger att hon längtar. 

En utav sakerna som är jobbigt förutom att lämna min dotter efter helgen är attjag  vet att det kommer mail från exet och hans fru. Jag vet att det kommer vara något som inte är bra. Det har inte gått en helg utan att jag fått höra vad jag får och inte får göra. Jag tror det är makten dom gillar. Men jag lär mig att skaka av deras mail. Det är ingen ide att försöka prata med honom, inte när hon är med. 
Vi hade ett bra samtal sist han och jag och jag hoppas på att det fortsätter. Jag vet dock och jag har märkt att när hans fru är i närheten är han helt annorlunda. 

Mina tårar kommer allt mer sällan. Jag kan prata om det här utan att gråta varje gång. 
Jag går vidare med det som är idag, men jag  har en plan.....en dag kommer min dotter till mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar